Menu

Gerriët is de nieuwe teamleider marketing i.o. van DB Keukens. Zij en haar team willen het verhaal van DB Keukens nog meer in the picture zetten. Een mooie taak!

DB-paspoort 

Naam: Gerriët Franken - Koetsier 
Leeftijd: 23 jaar 
Woonplaats: Nunspeet 
Functie: Teamleider marketing i.o.  
Bij DB sinds: 2021 
Als ik niet aan het werk ben…: mag ik graag sporten en afspreken met vrienden 

Gerriët Franken

Wat houdt je werk in? 

“Als marketeers zorgen we ervoor dat de klant in het voorstadium van het kopen van een keuken goed geïnformeerd wordt. Dat er voldoende inspiratie is, zodat de stap om bij DB Keukens te kopen kleiner wordt. Denk bijvoorbeeld aan het delen van klantervaringen, het maken van een eigen magazine en zichtbaar zijn op social media.” 

Waar ben je op dit moment mee bezig? 

“Met een nieuwe marketingstrategie! Die staat nog in de kinderschoenen: we zijn volop bezig om het uit te rollen. Als marketingteam denken we hier samen over na. We mogen heel creatief te werk gaan. Ik kijk vooral mee in de planning en zorg er samen met mijn collega’s voor dat de ideeën goed worden uitgewerkt. Het merk DB Keukens het beste in de markt zetten, dat is ons doel. Wij kennen het familiebedrijf en het verhaal van DB, nu nog zorgen dat de markt hier ook meer over te horen krijgt.”  

Ik mag heel creatief te werk gaan.

Wat heb je al geleerd in je functie?  

“Veel, zowel op het gebied van online marketing als het samenwerken in een team. Ik merk dat ik energie krijg door collega’s te helpen en te ondersteunen als dat nodig is. Ik ben nog jong en leer ook veel van mijn collega’s. En juist dat leren houdt mij scherp, dat motiveert mij! Daar sluit mijn huidige functie als teamleider i.o. mooi op aan.” 

Hoe zorg je ervoor dat je je blijft ontwikkelen? 

“Ik lees blogs en luister podcasts over marketing. Superinteressant! In mijn nieuwe huidige functie wil ik graag een cursus over leiderschap volgen. Dit wordt binnen DB Keukens ook gestimuleerd.” 

Gerriët Franken

Waar ben je trots op binnen DB Keukens? 

“Er gebeuren een hoop nieuwe dingen op het gebied van marketing. Er wordt hard gewerkt om het verhaal van DB Keukens meer in the picture te zetten. En daar mogen wij als marketingteam over nadenken, dat is toch super!” 

Hoe is de sfeer in jullie team? 

“Ons team bestaat uit vier mannen en twee vrouwen. De sfeer wordt er daardoor niet minder op, want het is altijd gezellig. Er worden genoeg grappen gemaakt! We kennen elkaar inmiddels aardig goed.” 

Beschrijf eens een werkdag. Waar krijg je energie van?

“Mijn werkdag is het leukst als er veel moet gebeuren. Hoe meer taken, hoe gemotiveerder ik ben. Ik vind het heerlijk om druk te zijn. Daarnaast krijg ik veel energie als we samen met het team mooie dingen bedenken en aan de slag kunnen met creatieve uitingen.” 

Gerriët Franken

DIT ARTIKEL IS GESCHREVEN DOOR
TEAMLEIDER MARKETING GERRIËT FRANKEN

Terug naar overzicht